محل تبلیغات شما

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، سید فیروز عسگری در جلسه توجیهی مدیران مدارس شهرستان سامان ضمن بیان  خصوصیات اخلاق حرفه ای معلم  و خصوصیات یک جامعۀ اخلاق مند و  ویژگی های معلّم مؤثر و کارآمد و وم رعایت اخلاق مداری در جامعه اظهارداشت: ویژگی های یک معلم مؤثر وکارآمد دانش تخصصی، دانش معلمی، آراستگی ظاهری، آراستگی کلام ،توجه و رعایت فضائل اخلاقی وانسانی است.

عسگری در خصوص شاداب سازی مدارس افزود: از جمله وظایف آموزش وپرورش، پدید آوردن فضای شاد برای فعالیت وبسترسازی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان می باشد .

وی تصریح کرد: مدرسه مکانی است که شخصیت دانش آموزان که بدنه اصلی جامعه آینده وبخش عظیمی از جامعه امروز هستند را شکل می دهد و  شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.‏

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

شاداب سازی مدارس با تمرکز بر دوره دبستان در دستور کار قرار گیرد

شاداب سازی مدارس، با تمرکز بر دوره ابتدایی/افزایش سه ساعته دروس تربیت بدنی در مدارس

مدارس ,ابعاد ,سازی ,شاداب ,آموزش ,دانش ,شاداب سازی ,سازی مدارس ,در ابعاد ,و ابعاد ,ابعاد معنوی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها