معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری، سید فیروز عسگری در جلسه توجیهی مدیران مدارس شهرستان سامان ضمن بیان خصوصیات اخلاق حرفه ای معلم و خصوصیات یک جامعۀ اخلاق مند و ویژگی های معلّم مؤثر و کارآمد و وم رعایت اخلاق مداری در جامعه اظهارداشت: ویژگی های یک معلم مؤثر وکارآمد دانش تخصصی، دانش معلمی، آراستگی ظاهری، آراستگی کلام ،توجه و رعایت فضائل اخلاقی وانسانی است.
عسگری در خصوص شاداب سازی مدارس افزود: از جمله وظایف آموزش وپرورش، پدید آوردن فضای شاد برای فعالیت وبسترسازی برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان می باشد .
وی تصریح کرد: مدرسه مکانی است که شخصیت دانش آموزان که بدنه اصلی جامعه آینده وبخش عظیمی از جامعه امروز هستند را شکل می دهد و شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمانهای مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.
راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس
شاداب سازی مدارس با تمرکز بر دوره دبستان در دستور کار قرار گیرد
شاداب سازی مدارس، با تمرکز بر دوره ابتدایی/افزایش سه ساعته دروس تربیت بدنی در مدارس
مدارس ,ابعاد ,سازی ,شاداب ,آموزش ,دانش ,شاداب سازی ,سازی مدارس ,در ابعاد ,و ابعاد ,ابعاد معنوی
درباره این سایت